Hemma igen!

Vi kom hem igår kl 15. Tog de bara lugnt, packade upp, myste MASSOR med katterna o la oss rätt så tidigt.
Idag har jag gått igenom post, tidningar, mail o annat på nätet som jag inte kunnat göra när vi varit på semester.
Råkade fastna lite för länge på facebook av nån konstig anledning, så hinner inte skriva så mkt här nu. ;-)

Ska strax iväg o köpa present till Oliver, han fyller 4 år idag. Sen ska vi en sväng till föräldrarna för att träffa Anna o Marcus en snabbis innan dom åker vidare på semester.
På eftermiddagen ska vi på Olivers kalas i Jättendal, så hela dagen är fullbokad. Men ikväll ska jag bara slappa. Läsa bloggar, svara på kommentarer, lägga in bilder från semestern (vi fotade MASSOR) mm.


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: mira
2009-08-12 @ 20:52:38 URL: http://perhede.blogg.se/

Jajemänsan, här händer det grejer!

mm, skulle vara kul o ses nåt. =) Jag saknar ju alla er postisar nu när man inte är på jobbet, bara lina jag ser av ju =/


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0