Tankspridd

Nu är de snart helg! Fast jag har ju haft helg i flera veckor eftersom jag har semester. ;-)

Igår hade vi 5-7 grejer vi skulle göra. Trodde vi kom ihåg allt, men eftersom vi hade glömt massa saker hemma så blev de bara 2 ärenden uträttade. Inte lätt när man är tankspridd. :p
Ska göra ett nytt försök strax. Ska bl a förbi mina föräldrar en sväng, till banken, till Birsta, till kattvakterna för att lämna tack-present osv.

Träffade Lars mamma o Oliver igår. Skulle dit o lämna lite saker, så då blev vi bjudna på mat. :) Var där ett tag o jag o Oliver spelade bl a fotbollsspelet som han vann enkelt. ;-)

Nej, dags att åka nu. Har varit vaken sen 9, men inte fått mkt vettigt gjort än. :)


Gizmo jagar ett snöre


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Sofie
2009-08-14 @ 15:27:00 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

söt bild :)

Postat av: Eva
2009-08-14 @ 15:46:19 URL: http://detspokar.blogg.se/

Åh, så du har fortfarande semester? Härligt! Och konserten var bra såg jag :-) När börjar du jobba då?

Sv: Nja jag vet väl inte så mycket mer vad "pirret" beror på. Har skrivit ett inlägg precis. Just nu misstänker jag ju att det är kopplat till lägenheten och att jag har "nån" här. Kände nämligen inget när jag var på jobbet, utan först när jag kom hem. Men jag flyttar ju om 17 dagar, så jag försöker stå ut. Fast händer mer saker så måste jag nog be om hjälp igen...

Postat av: Anonym
2009-08-14 @ 16:41:47

Sitter ju i telefonen hela dagarna så de va antalet samtal jag räknade. Har ju bytt jobb sedan 3 månader tillbaka,

Postat av: stina
2009-08-14 @ 18:42:59 URL: http://kittygitty.blogg.se/

ja drygt att spara pengar, men roligt när man gör nåt extra för dem..då är de värt att haka sig fram nån månad

Postat av: Veronica
2009-08-14 @ 19:10:47

Va gulligt kort på Gizmo :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0