Brownies

Nu ska vi snart se film. Lars pratar i tfn, så sitter här o väntar på att han ska bli klar. :)
Han var inte hemma många sekunder innan han ville provsmaka det jag hade bakat. Han tyckte de luktade så gott så fort han kom innanför dörren. :)
Jag är inte så nöjd med baket. De skulle ju va nötter i, men hade inga hemma. Men dom duger väl kanske ändå.


Brownies

Mormor o Östen var hos föräldrarna igår. Tyvärr hann jag inte träffa dom, så tror jag ska åka o hälsa på mormor nån dag till veckan kanske. Fick en födelsedagspresent av henne, en fin lampa till hallen. :)
Ska ta ett bättre kort på den när vi satt upp den på väggen.



Nu är Lars klar, så nu är de filmdags. De här är enda kvällen vi har tillsammans på en vecka, så de ska bli mysigt att se film. :)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Nelly
2009-02-11 @ 23:45:09 URL: http://neeely.blogg.se/

ska till doktorn imorgon så får se då..hoppas jag bara kan få något för smärtan..jadu jag förklarar det när vi ses jobbigt att skriva hha men det var iaf en klantig vurpa..

Postat av: chasmine
2009-02-12 @ 18:38:42 URL: http://takealook.blogg.se/

ååå brownies muuummsigt :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0