En stund i rampljuset!

Som en del av er såg, så var jag med på förstasidan på blogg.se igår. De var kul! Min lilla blogg fick ett 3-siffrigt antal besökare, de har aldrig hänt förut. Och de lär väl aldrig hända igen... ;-p

Var faktiskt duktig o svarade på alla kommentarer också, alla utom en tror jag. Den raderade jag nyss. :p
Mig spelar de ingen roll om folk skriver i min blogg att man ska kolla in deras bloggar. Dom kanske får några nya läsare, o de gör inte mig någonting. Dom får göra reklam för sig själva hos mig. :)
Men tycker de är töntigt när en person skriver o typ tackar för att jag läser hennes blogg så ofta o för att jag tycker den är bra!
Inte det minsta fel på den kommentaren egentligen, men bara de att jag aldrig nånsin kollat på hennes blogg! :p
Hon sitter väl o skriver så till massa bloggar, men ändå fånigt att inte bara skriva en vanlig kommentar. För kommentarer gillar jag att få (iaf positiva). ;-)

Hade nog förstått de mer om jag hade varit nån av dom stora bloggarna, typ Blondinbella, Carolina Gynning, Linda Rosing eller nån sån. Då hade hon nog kunnat dra till sig läsare genom att lura i folk att jag typ är ett stort fan av hennes blogg. :p

Nu har jag inte tid att sitta här mer, dags att åka iväg o shoppa present till broder Tuck. ;-) Har några idéer, så får se va de blir. :p
Om några timmar är vi bjudna till honom o Veronica för att äta middag o spela spel. De ska bli kul! :)

 

Jag ska ta med två av spelen jag fått, det till vänster på första bilden + det på andra bilden. Både verkar va snabba spel o som man lär sig fort. :)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Nelly
2009-02-06 @ 15:49:46 URL: http://neeely.blogg.se/

jag tycker det är snyggare när man har kortare naglar..alltså om man ska ha nagelack

Postat av: Kitty
2009-02-06 @ 15:57:48 URL: http://elinhellokitty.blogg.se/

ja visst är det kul med spel!

Postat av: Jennie
2009-02-06 @ 22:44:46 URL: http://kalasgott.blogg.se/

Grattis till besökssiffran!! :-)



Tycker absolut att du skall baka scones imorgonbitti eller till söndagsfrukosten! Det är ju såååå gott!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0