Mamma Mia

Ikväll har jag varit hos föräldrarna. :)
Vi hade bestämt att vi skulle ha filmkväll, så jag hade med mig Mamma Mia. Dom flesta har väl redan sett den för 100 år sen, men den är ju iaf inte flera år gammal.
Vi tyckte filmen var bra, var kul att se film med dom, är inte så ofta som jag gör det, men vi bestämde att vi ska göra det snart igen. :)

Jag hade köpt med mig semlor till dom som en överraskning. Men när jag kom dit så frågade mamma direkt om jag ville ha en semla. Då hade hon bakat semlor! Haha... så kan de gå. Men dom fick äta dom köpta semlorna o jag åt en hemmagjord.
Som alla vet så hatar jag ju mandelmassa o vill bara ha liiiite grädde på semlan, så därför undviker jag köpta semlor. Men mamma hade gjort en specialare till mig med vaniljsås (eller nått liknande) o sylt. Den var god!! :)

Imorse när jag kom hem från jobbet så var himlen superfin, men lyckades inte få så bra bilder på det. Men de såg ut ungefär så här:

     

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Lillan
2009-02-26 @ 05:11:43 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Lovar! Jag är på plats båda matcherna:))

Postat av: Veronica
2009-02-26 @ 08:02:35 URL: http://draken77.blogg.se/

Jag tycker heller inte om mandelmassa urk men jag gröper oftast ur semlan, blir inte så mycket kvar men vad gör man inte =)

Ja kolla om du får tag på filmen, skulle va kul att ha en film kväll tillsammans med er.

Vilka vackra kort!

Hoppas att ni får en bra dag.

Postat av: Elin
2009-02-26 @ 10:08:11 URL: http://distinguish.blogg.se/

Aha, det har faktiskt jag också! Använder den då och då också. :) Tyckte nog inte heller att denna var så bra i början men sen efter ett tag blev den bättre, det blir mer naturligt resultat än med Maxfactor Masterpiece tycker jag, för med den kan det komma ganska mycket och bli rätt tjockt! Men det är ju väldigt olika vad man tycker om mascararor. :)

Postat av: hej
2009-02-26 @ 10:21:38

Jättefina bilder, tycker man förstår hur fint det var.

Postat av: Viggin
2009-02-26 @ 10:42:03 URL: http://sweetgirlish.blogg.se/

Heej! Älskar Mamma mia filmen. Det härliga är att man kan se den flera gånger! Jag åt oxå semlor igår mums



Härliga bilder du har tagit :)Det är så fint när himmelen är rosa!!



Kram

Postat av: sandra
2009-02-26 @ 10:47:41

njaa, eller ska ju till fjällen i slutet på mars så har tagit två dagar då åxå..:)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0