Mmmarabou.... :)

Har haft en riktigt lugn o mysig kväll. Tog världens längsta dusch, hade som en egen spa-kväll nästan. Synd bara att vi inte har badkar, men de går ju bra ändå. :)

Sen blev det melodifestivalen på tv. Hade ju ändå inget speciellt att göra, så tänkte att jag lika gärna kunde kolla vad de var för låtar.
Usch o fy för Caroline af Ugglas. Tycker inte hon är bra o låten hon hade med ikväll var riktigt hemsk!
Till melodifestivalen blev de mys i soffan med ett glas vin o några chokladbitar. Mmmm.... ;-)

Tror de är dags för film snart, Lars håller på att fixa nått på sin dator, så därför passade jag på att sitta här en stund.

Hoppas ni haft en bra kväll!


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Lillan
2009-02-08 @ 08:44:59 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Haha! Jag gillar henne:))

Postat av: anna

Du har väl inte missat min tävling där du kan vinne en fin sjal och ett armband från h&m?

Postat av: Lina
2009-02-08 @ 12:16:49 URL: http://linadaniellaannas.blogg.se/

Mmm vad gott :D Kolla gärna in min blogg

:D


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0