Mysig helg!

Har inte blivit mkt skrivet här dom senaste dagarna. Har haft mycket att göra + att jag inte mått så bra.

Var en riktigt mysig alla hjärtans dag igår. Först var vi på stan en sväng. Gick runt o kollade i affärer. Sen blev det middag på en av våra favoritrestauranger, Canton. Gott!! :)
Tur vi hade bokat bord, de var helt fullsatt. Dom hade gjort så mysigt där med tända ljus o rosor på borden. :)

Efter maten så blev de film hemma, mysigt! Hade ju tänkt gå på bio först, men dom filmer vi kunde tänka oss att se gick inte vid 18-tiden, o eftersom Lars skulle jobba så kunde vi inte gå på nån senare visning. Men hade ju riktigt mysigt ändå. :)

När han stack till jobbet så bäddade jag ner mig i soffan o kollade på Melodifestivalen. Hade skitont i halsen, seg o lite feber, så

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Frida
2009-02-16 @ 18:58:55 URL: http://phridan.blogg.se/

Hej ! :)

Just nu har jag en tävling på min blogg, vinsten är ett presentkort på sminkbutiken Pashion i Birsta City !



Välkommen att tävla! :)

Postat av: Anonym
2009-02-17 @ 22:28:00

Hasse e frisk nu =) Va synd att du åkte på någe skit, hoppas att du blir frisk snart för sånt där vill man inte ha.

Vad fick du av Lars då och vad gav du honom??

Jag ska ge i efterskott efter som jag har väldiga problem att röra mig så han fick inget på den dagen =(

Krya på dig nu, kramis

Postat av: Anonym
2009-02-18 @ 12:00:01 URL: http://twistandshine.blogg.se/

Tycker du att jag ska ändra min bloggdesign? :)



Kram

/LM


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0