Utflykt med mamma :)

Har haft en del att tänka på senaste tiden, o senaste dagarna har jag väl grubblat extra mkt. Kom fram till att de var lika bra att låta bli bloggen, så jag inte skriver nått som jag ångrar. Oj, de lät nog allvarligare än de var menat.
Men vissa grejer vill/kan man inte skriva om här, av hänsyn till andra (och ibland sig själv).

Idag har jag o världens bästa mamma varit på utflykt. Alltid lika kul att hitta på nått me henne. :) Hon skulle göra ett ärende till Gnarp (av alla ställen) och hon ville ha mig som sällskap. Jag tackade ju såklart ja, utflykter med henne är mysigt. :)
Vi pratade om allt o inget o hade en riktigt trevlig eftermiddag. =)
Vi bestämde att vi snart ska iväg på en ny utflykt, förhoppningsvis till veckan, då jobbar jag mindre. Den här veckan är de ju typ jobb hela tiden förutom idag. :p
Men jag klagar inte, glad att jag har ett jobb, dessutom har jag ju ett jobb jag trivs med, tack vare många underbara jobbarkompisar. :)

Nej, nu är de dags för disko (diskho) här. Bra musik gör att de känns roligare att diska. :)


Fotade den fina himlen i Gnarp (och världens största snöhög). 
                 Om jag haft mer tid hade jag försökt få ett finare kort, syns ju inte
här  hur fin himlen var. :)



 


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0