Utmaning!

Man ska leta upp 6:e mappen bland bilderna man har i datorn och sen ta den 6:e bilden i den mappen. :)

Den här bilden blev det hos mig. Den föreställer syskonen bus. Ett av dom första kort jag tog på Gizmo o Nova. Det är från deras första kväll hos oss, dom har somnat efter allt bus o efter upptäcksfärden i sitt nya hem. ;-)



Jag utmanar Sofie, Anna och Veronica. Och gärna er andra oxå, om ni vill. :)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anna

Hej tänkte tipsa om en tävling på min blogg där du/ni tävlar om ett litet hälso/tränings kitt !



det är super enkelt och det är sista chansen idag



ha en underbar söndag

Postat av: Veronica
2009-02-01 @ 18:55:30 URL: http://draken77.blogg.se/

Du och Lars hjälper nog varandra mer än jag och Hasse gör. Vi försöker att dela upp de som ni men de brukar sluta med att Hasse e den som grejar i köket här hemma. Ska ta och kolla upp den där utmaningen sen eller om de blir i morron.


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0