Vad är de för fel?

Förstår inte va de är för fel på bloggen. Men när jag lagt in miniatyrbilder ska de ju gå att klicka på dom, för att se dom större. Men de verkar inte gå! Inte i gamla inlägg heller, där jag vet att det fungerat förut. Skumt!

Märkte iaf nu att jag hade ju fler bilder oxå, som jag tog på Aveny. Lika bra att lägga in några av dom oxå. :)
Inte så kul för er som inte känner personerna, men för er andra kanske. ;-)

På första kortet sa jag åt dom att samla ihop sig i en hög så jag kunde ta kort på dom. Jag menade ju kanske en hög där man ser ansiktena, men men... ;-)
Vet inte vem killen på bild nr 3 är, han som sträcker upp handen. Han såg att jag skulle ta kort, hoppade in i bilden o sen gick han igen. :p
Kungakronan hittade vi på slutet, Lars ser ganska ynklig ut när han har den på sig. :)

         

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0