Bakis...

... de är nått jag inte är idag. Men känner en hel hög som kanske är det. ;-)

Stannade några timmar hos Micaela igår, försökte va lite social fastän jag var seg o helst bara ville sova. :p
Men var ganska underhållande att se o höra hur alla förändrades, ju mer alkohol dom fick i sig desto högra blev nivån... på ALLT.
Man vet ju att de är så på fester, men oftast brukar man åtminstone dricka nån öl eller lite vin när man går på fest, igår blev de vatten för mig, så var helt nykter :p

Haha... blev många skratt. :-D Och tog MÅNGA kort, ska försöka va snäll när jag lägger ut dom. ;-)
När festen var igång som bäst lämnade jag den o vandrade hem för att bädda ner mig i soffan. Tror jag somnade inom 5 min efter att jag lagt mig. :p

          

Nu ska jag sova middag så jag förhoppningsvis håller mig pigg på jobbet inatt. Har nog sovit mer den här helgen än man gör på en vecka. Men då kanske man kan bli frisk nån gång. :)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2009-01-18 @ 20:13:39 URL: http://anst86.blogg.se/

åh vad kul med fest! :) det var jättelänge sen jag festade!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0