Benjamin Buttons otroliga liv

Hemma från bion.
Filmen var ganska bra, men den var för lång, blev lite segt ibland. :)


Angående maten i förra inlägget, så behövs inget recept.
Woka grönsaker (vi tog nån kina-mix), häll över vatten, buljong o tabasco. Servera tillsammans me nudlar. Jag hade även lite keso med på sidan om, tyckte de passade. :)
Så där har du nått snabblagat Anna. :p

Du kan även göra som Sofie brukar göra. Först koka nudlarna, sen steka dom tillsammans med grönsakerna + ägg. allt i en röra. Oxå gott o snabblagat, nästan som vår rätt, fast då brukar jag ha soja istället för buljong. O lite olika kryddor, till den första rätten behövs inga kryddor. :)
Stämde de Sofie, eller glömde jag nått? ;-)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2009-01-21 @ 09:37:20 URL: http://anst86.blogg.se/

tackar :) nu kom jag föresten på den andra filmen ni hade tänkt se, visst är det med angelina jolie? den vill jag nog också se :p


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0