Biljakt!

Nu har jag varit dålig på att blogga, men har haft mkt att göra. Jobbat hittills alla dar det här året, utom idag. ;-)

Igår hörde jag sirener utanför fönstret, nån gång sent på kvällen. Hörde att de blev tyst alldeles vid oss o en bil som bromsade in o folk som skrek. Nu vet jag varför. Läs här

Nyår var riktigt mysigt, åt gott o drack gott. Tog typ inga kort, men har iaf bilder på Lars mat. :p

  

Idag har vi varit hos Lars föräldrar o hälsat på. Matti (som vi hälsade på i Ungern) o Lars kusin var där. Vi åt tacos o spelade kort, trevligt. :)
Hade tyvärr glömt kameran, så blev inga kort.
Lars fick en mobil av Matti, en Nokia 5800. Tror inte dom har börjat säljas i Sverige än, men snart kanske?
Han blev glatt överraskad. Bra att han äntligen ska ha en vettig mobil, o inte den han har nu som han klagar på hela tiden. :p



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2009-01-04 @ 15:41:12 URL: http://anst86.blogg.se/

den där maten såg väldigt smarrig ut! :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0