Biotips

Ikväll ska vi på bio. :)
Har inte bestämt än vad vi ska se, funderar mellan två olika filmer. Den ena är Changeling - som är en thriller med Angelina Jolie och John Malovich.
Den andra är Benjamin Buttons otroliga liv - som är ett drama med Brad Pitt och Cate Blanchett.

Nån som sett nån av dom?



Funderar lite på en sväng till Birsta nu för att kolla om de finns nått kul på rean. Har ju presentkort som går ut snart, så kanske bäst att använda dom. :p
Tycker de är dåligt att många presentkort bara gäller i 1 år. Men jag ska även bli bättre på att använda dom ganska snabbt efter att jag fått dom. :)



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2009-01-20 @ 20:19:36 URL: http://anst86.blogg.se/

jag skulle gärna se bio också, den sistnämna med brad pitt verkar spännande, men skulle gärna se australia, har du sett den?


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0