Då var de helg igen då! :)

Nu är jag ledig ända till tisdag, härligt!

Traskade iväg till Entré Sundsvall igår o de var MKT enklare att fixa biljetter där såklart. Borde ju testat dom på en gång, istället för att strula på me Ticnet. :p
Fick bättre platser än man kunde få via nätet, inga toppenplatser kanske, men bra ändå me tanke på att vi får sitta på samma rad hela högen. :)



Jag sitter här o funderar lite smått på om jag ska ringa vårdcentralen eller inte. Men dom lär ju inte öppna än på ett tag, så är nog för trött för att orka vänta. :p Så blir nog inte av idag heller. ;-)

Nu ropar kudden på mig, dax att sova tror jag. Natti! (eller säger man godmorgon den här tiden?)

Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0