Designhjälp

Det skulle jag verkligen behöva!
Fastän min mur som jag hade som bakgrund inte var så speciell, så skulle jag ändå vilja ha tillbaka den nu. Eller helst nått snyggare såklart. ;-)

Har iaf lugnat ner mig sen förra inlägget. :p La min energi på att diska, duscha o göra mig klar för jobbet, så nu har jag suttit här några min iaf o studerat eländet. ;-)
Var väl ingen katastrof kanske att jag förstörde hela min blogg, det som var mest irriterande var att jag gjorde de precis när jag var klar o när jag för en gångs skull va nöjd me den. Men men...

Har iaf ändrat teckensnitt o färg på rubrikerna nu, resten får jag klura på nån annan dag. Nu är de dags att gå till jobbet.


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Lillan
2009-01-19 @ 05:55:10 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Usch då! Klart du blev irriterad! Själv ger mej inte på att ens försöka!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0