Födelsedagsfest :)

Ja, igår var de ju firande. De blir som vanligt lite utspritt firande, o just den dan jag fyller år ska jag fira med ett 13h-pass på jobbet.
Men men... är glad att jag har ett jobb iaf, är så många som är arbetslösa nu.
Men hade inte haft nånting emot att åtminstone börja 1 h senare, så man kunde få äta nått gott med Lars. Får göra en extra god sallad att ta me till jobbet istället. ;-p

Sa ju att jag skulle skriva mer om gårdagen igår efter filmen, men vi blev så trötta när den var slut, så blev en tidig kväll. Kanske inte tidig för "normala" människor, men för oss nattugglor får det nog räknas som tidigt. ;-)

Men istället så blev de tidig uppstigning imorse, vi slöade på massor hemma o lyckades ändå komma till stan när dom inte ens hade öppnat än! Tror aldrig de hänt oss. ;-)
Blev massa shopping, både där o i Birsta o fortfarande har jag inte använt alla presentkort klart än. Har Rummet, Pilgrim, Lindex o Ikea kvar. Sen har jag shoppat upp alla. :p

Dom här fina presenterna fick jag igår. :)

 
Från Lars föräldrar fick jag en fin påse med saker i; necessärer i olika storlekar, fina örhängen och en bok. :)

  
Från mina föräldrar fick jag en ros, fina örhängen och en tidningsprenumeration. :)

 
Av tvillingbrorsan o Veronica fick jag presentkort på Birsta City (som jag shoppade upp idag) ;-p


Av lillebror fick jag en grillvante i silikon. Hade önskat mig en sån när han gav sån till mormor i julklapp. Jag bränner ju jämt fingrarna när jag haft nått i ugnen o den här är tunn, men ska ändå tåla 300 grader. :)

Tack för presenterna! :)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Lillan
2009-01-26 @ 05:19:30 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

God morgon! Fina saker:)

I dag ska jag ut och spendera en slant på Birsta."Måste" ju ha nya jeans bland annat;)

Postat av: Veronica
2009-01-26 @ 06:51:18 URL: http://draken77.blogg.se/

Vad blev de för skoj du hittade på birsta då?

Kramis

Postat av: anna
2009-01-26 @ 15:17:24 URL: http://anst86.blogg.se/

vad fina presenter du fick! :) kul att få sånt man behöver och vill ha :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0