Födelsedagsfirande

Imorse var jag inte pigg, hade lite feber (38). Var uppe ett tag, men hade så ont i huvudet så jag tog en ipren o la mig o sov middag. Vaknade 14.30! :p

Tog en låååååång dusch, o nu känner man sig nästan som en människa igen. Tror jag duschade bort en del av förkylningen. ;-)

Ska iaf jobba kväll/natt idag, känns ju rätt så bra just för tillfället, så de borde ju gå bra.
Före det ska jag till föräldrarna, vi ska fira mormors födelsedag. :) De ska bli trevligt att träffa henne igen, sist var i julas.
Förresten, undrar varför de är så många som fyller år i januari? Känner ca 11-12 st som gör det o av dom är det 3 som fyller år samma dag som mig (förutom jag själv då :p).

Nu har jag suttit här för länge. Håret kommer torka i en troll-frisyr om jag inte fixar till det nu. :)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Lillan
2009-01-15 @ 17:11:48 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Skönt du kryade på dej:)

Hoppas det håller i sej!

Japp! Timrå behöver alla poäng just nu! Så hejja dom!

Går du ofta?

Postat av: anna
2009-01-15 @ 17:23:30 URL: http://anst86.blogg.se/

skönt att du börjar känna dig piggare! hur var firandet då? mycket go'fika? :) freddy hade fluga på sig, det var på julafton :) tycker det ser så gulligt ut med sånna saker, inte för mycket, bara en liten fluga :)

Postat av: Lillan
2009-01-16 @ 07:46:03 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

God morgon!

Postat av: Lina
2009-01-17 @ 00:54:31

Du är galen som jobbar natt när du just haft feber! Men hoppas det går bra ändå. Hur ska födelsedagen firas?


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0