Grattis mormor!

Idag fyller världens bästa mormor år!
Kom på nu att jag ska ringa henne innan jag sover middag. :)
Men först ska jag lägga in en liten bild här på födelsedagsbarnet tillsammans med Östen.

Mamma sa att mormor var väldigt nöjd med vårt firande av henne i torsdags o att hon tyckte att hon hade blivit väldigt uppvaktad. :) Blev så glad när jag hörde det! :-D


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2009-01-18 @ 20:14:52 URL: http://anst86.blogg.se/

kul att hon blev glad över firandet! :) min mamma undrar dock hur gammal hon blev? :) vi diskuterade hejvilt och jag hoppas jag hade rätt ;) revyn var i risliden, där av namnet, risliamatörerna :) några mil utanför norsjö! riktigt trevligt var det!!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0