Guldkompassen

Ikväll kanske jag ska kolla på Guldkompassen. Nån som sett den? Var den bra?
Egentligen skulle jag vilja gå på bio, men är för trött. Om vi kollar på film hemma så gör de ju inte riktigt lika mkt om man råkar somna. :p



Ska strax ner till tvättstugan för sista gången idag. Den började 12, men jag vaknade 13 av att Lars skulle gå ner dit för andra gången.
Han hade stängt av larmen, därför jag inte vaknat. :p Snällt av honom att låta mig sova, medans han själv gick ner för att börja med första maskinerna. Men han borde ju varit lika trött som mig, vi hade ju jobbat natt båda två. :)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Hasse & Veronica
2009-01-30 @ 09:59:26

den har vi sett o tyckte den va riktigt bra..dock synd att dom resterande 2 delarna inte verkar bli inspelade..trilogin verkade lovande ju!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0