Hockey

Idag har jag mest sovit, inte orkat göra så mkt.
Sen hade Lars nått ärende till Timrå, så bestämde mig för att följa med, var så tråkigt att va ensam hemma.
Trots att de bara var en kort utflykt så somnade jag i bilen, sov hela vägen hem. Bra sällskap va? ;-p

Vi råkade åka förbi EON Arena vid 15.30-tiden, var massa folk som köade dit som skulle på hockey. Jag vill oxå!
Om de var billigare skulle jag gå oftare. Det var ju halva priset idag, men vet inte om jag känner nån med trofast-kort?

Blir inget festande för mig ikväll, hade ju erbjudande om två fester, men blir bara lugnt, orkar inget annat. :-/
Ska iaf gå till Micaela strax för att gratta henne o Sirma, båda har fyllt år. Men tror inte jag ska stanna länge, går nog hem efter ett tag. Tur att hon bor nära, bara ca 5 min bort. :-D
Dom vet om att jag är sjuk, så behöver inte känna mig skyldig om dom blir smittade eftersom dom säger att jag ska komma ändå. :)

Dags för smink o klädombyte, så man kanske kan försöka se lite piggare ut iaf...


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0