Lite shopping

Blev lite shopping i Birsta. Inte mkt, men använde några presentkort iaf. :)

 
Blus/skjorta från H&M, toapappershållare med öga o fötter från Designtorget

  
Smink o hårspännen

Imorgon eller på söndag ska jag på Guldfynd, Pilgrim, Bokia o Lindex för att shoppa mer. Har ju fortfarande flera presentkort kvar. :) Är så kul att shoppa när de inte kostar nått! ;-)
Hade ju inte mkt tid ikväll, de är därför de inte blev mer än de lilla jag köpte.

Nu tror jag vi ska se på film o äta glass o melon (melonen får jag nog äta själv, L tycker ju knappt om nån frukt).


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Lillan
2009-01-24 @ 07:22:44 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

God morgon! Birsta ska jag med på idag.Ser du mej får du komma fram och hejja:)

Roger ja....namnet kom sej bara av att jag kände att jag har lättare att ta det om den har ett namn;) Fånigt va?

Postat av: anna
2009-01-24 @ 09:25:49 URL: http://anst86.blogg.se/

åh vad kul med shopping! :) det var fina grejer du hittade! har du önskat dig något i födelsedagspresent? :) jag skulle vilja ha hjälp med att göra om min design lite, tycker det är så tråkigt med dom färdiggjorda mallarna..


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0