Presentkort

Nu är helgen slut o nu börjar snart jobbveckan igen.
Kväll idag, kväll/natt imorgon (börja 17 :-/ ), kväll/natt tors, kväll på fre (börja 16), kväll/natt sön och kväll/natt mån. Pust... Fördelen me sånt här schema är att varannan vecka är de mkt lugnare, som veckan som jag haft nyss. :)

Har nu fotat shoppingen från igår som några ville se. De roliga är att dom säger via msn, inte många "orkar" skriva kommentarer på bloggen. :p

   
1. Halsband från Guldfynd
2. Halsband från Pilgrim
3. Toapappershållare från Designtorget (passar ihop me den förra vi köpte)
4. Böcker (från Bokia :p)


  
På stan-presentkorten användes för att köpa väska, skor och spel. Spelen var superbilliga, halva rea-priset! Perfekt! :)

Köpte även jeans, till dom använde jag Birsta City-presentkortet, tack så mkt H&V och er andra som jag fått presentkort från. Nu har jag bara några På stan-presentkort, Ikea, Pilgrim, Rummet o Lindex kvar.

Så här mkt har jag inte köpt till mig själv på 100 år, så de var kul. Speciellt när jag inte behövde betala en enda krona. ;-)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2009-01-26 @ 15:18:26 URL: http://anst86.blogg.se/

shit vad mycket find du hittade! halsbanden var superfina! då du har läst Mias systrar vill jag ha en recension, eller hur det nu stavas :p

Postat av: Anonym
2009-01-26 @ 15:42:58

men tyst märe;P tänk på stackars mig som jobbar 06-15,00 heeeela vackan:P dina pass är ju rena drömmen! fin fina grejjer föresten;)

Postat av: Lillan
2009-01-26 @ 18:05:39 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Presentkort är perfekt! Då jag fyllde 40 år hade jag önskat mej på olika affärer och sedan tog vi en resa till stockholm och där handlade jag:))



I dag blev det två par jeans,8 ögonskuggor(4 i varje ask)trosor till mej,svarta tights,till Vickan trosor och tights Till Tobbe strumpor och tre tröjjor:))

Postat av: Eva
2009-01-26 @ 23:20:23 URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Haha... Sandra, är de du som skrivit kommentar nr 2 här? Du är rolig du. :)

Ja, jag är glad att jag inte behöver kliva upp den tiden, jag får gå hem från jobbet när du börjar. ;-)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0