Senil

Jag har verkligen blivit senil. Är nog för att jag snart är 100 år. :p
Glömmer saker hela tiden o är allmänt förvirrad. ;-) Som vissa av er vet så var jag varit extra virrig senaste veckorna

Försökte laga mat i ugnen utan att sätta på värmen
La nästan in mobilen i kylen, kom på att de var fel när jag skulle lägga den ovanpå osten. ;-)
Glömde Gizmo instängd på toa 1-2 h (han hade somnat, så de gjorde inget :p)
Tappat bort bilen på parkeringen 2-3 ggr, ena gången fick jag t.o.m. ringa Lars för att fråga vart vi stod, då hade jag virrat runt i några min o hade ingen aning om vart bilen var, han satt o väntade i den :p

Sen är de ju massa andra saker också, typ vanliga saker som att inte komma ihåg va man ska handla, glömma saker hemma som man ska ta med sig, tappat bort 3-4 flaskor på jobbet för att jag inte vet vart jag ställt dom osv. :p
Är nog lika bra att gå i pension redan nu. :p

När jag skulle logga in på bloggen nu så kunde jag inte komma på mitt inloggningsnamn, fastän jag har ett som jag använt lääääänge. ;-) Kom på de till slut, men istället får jag inte till nått vettigt inlägg. Bara massa svammel. :) Får skylla på trötthet eller nått.

Tur att vi bara har kvällen idag! Skulle egentligen jobba natten oxå, men vi slipper ju den eftersom de är röd dag imorgon. :) Inte helt fel att vara hemma, men ändå ha betalt. :)
Imorse tjänade vi oxå tid, fick gå hem strax före 5, fast egentligen var vi väl klara strax efter halv fem, men var mkt väntan på slutet innan sista grejen kunde göras.

Nu ska jag sluta svamla o gå ner till tvättstugan istället. Sen börja göra mig klar för jobbet. Såg att de är -5 grader ute, inte -16 som de var imorse. Brrr....



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2009-01-05 @ 17:32:02 URL: http://anst86.blogg.se/

ha ha.. nä det är inte lätt att vara gammal och senil ;) fast å andra sidan.. det är inte lätt att vara ung och senil heller, som jag alltså :p


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0