Shopping

Usch va jag är trött. Vet inte hur jag ska hålla mig vaken på jobbet, men på nått sätt måste det ju gå. Ska jobba 17-06 o längtar redan tillbaka till sängen.
Halsen gör fortfarande lika ont o känner mig väldigt seg, men verkar ändå va en väldigt lindrig variant av förkylning jag fått.
Glad att jag inte fått influensan som verkar ha kommit o ännu gladare för att jag inte har magsjuka! Hatar verkligen att ha det, har hellre influensa en vecka än magsjuka några timmar....

Om några minuter kommer mamma o hämtar mig. Vi ska ut till Birsta tror jag. Mormor fyller år på söndag, så ska se om vi hittar nån bra födelsedagspresent till henne. :)

De skulle inte va helt fel att ligga i soffan o mysa som Nova gör. ;-)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: sofie
2009-01-13 @ 14:17:27 URL: http://sofiiie.blogg.se/

men fyfan, stanna hemma! kom inte till jobbet å smitta määj!! :o :P

Postat av: nelly
2009-01-13 @ 14:33:57 URL: http://neeely.blogg.se/

det är bättre nu :)hoppas du kryar på dig!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0