Tårta!

Känns som de har varit en riktigt bra dag hittills. :)
Ska snart börja göra mig klar för jobbet.

Ska kanske svänga förbi föräldrarna först för att träffa mamma. Egentligen skulle hon kommit hit idag för att hjälpa till me en grej, men eftersom de är ont om tid så tänkte jag att vi kan fixa de imorgon istället.
Men kände att jag ändå ville träffa henne + att jag ju då oxå får träffa Cizzi o Bella. :)

Har ingen födelsedagstårta, men Lars hade varit på Eclair o köpt bakelser. Han köpte tre olika, så vi kan välja vilken vi vill ha. Ska ta me dom till mamma o fika där. :)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: sändra
2009-01-27 @ 17:08:45

jappp de var ja som skrev inlägget:P

Postat av: anna
2009-01-27 @ 18:13:30 URL: http://anst86.blogg.se/

Grattis! (igen) :) det såg inte dumt ut det där.. jag tar gärna emot lite med blogg- lektioner, när du har tid! :) jag tyckte du förklarade bra, precis på den nivån jag är på :)

Postat av: Hasse & Veronica
2009-01-27 @ 21:00:20

Hipp hipp hurra och stort grattis på din födelsedag. Många kramar från oss =)

Postat av: Lillan
2009-01-28 @ 06:10:09 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Nämen åh! Skicka hit all tre;))


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0