Hmm...

Tydligen så har jag inte helg än. Ska jobba extra, men de är ju frivilligt, så då gör de inget. :)
Fick t.o.m. välja arbetsuppgift själv, trodde jag hörde fel när han frågade vart jag ville vara. :p

Har ju egentligen noll fantasi för att sitta o blogga, så kanske inte så stor idé att sitta här o skräpa. Kanske bättre att försöka göra nån nytta istället, om de nu finns nån nytta jag kan göra...

Idag är återigen en sån där dag när jag funderar på att sluta blogga, men får se vad som händer. Om bara några timmar har jag nog ändrat mig igen, o kommit fram till att jag ska fortsätta skriva skräp på nätet...


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2009-01-08 @ 19:52:09 URL: http://anst86.blogg.se/

meh, klart du ska fortsätta blogga, jag ville ju läsa om alla dina vardagsbestyr :D


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0