Försenad U2-konsert?

Idag är de mkt som ska göras!
Ska ha tvättstuga, packa, städa, kanske baka om jag hinner, plocka lite mer blåbär, lämna nycklar till kattvakterna, fixa musik till ipod + till bilen, hämta grejer hos föräldrarna, hämta saker från Lars föräldrars stuga, handla saker så vi kan göra matsäck, tvätta/städa bilen, kolla upp o planera vart vi ska efter Göteborg o typ 1000 saker till.

Imorgon åker vi o på fredag är de  konsert! Biljetterna vi hade över var inte svåra att bli av med iaf. ;-)
Läste nyss att scenen är försenad, eftersom arga irländare har protesterad i Dublin! Dom blockerade ingången till arenan, eftersom dom tyckte de var sånt oväsen när den enorma scenen revs. Så de finns risk att konserten skulle flyttas.
Dom har tydligen 3 likadana scener eftersom de tar sån tid att bygga upp o ta ner dom. Men de var ljud- och bildskärmssystemet som hade fastnad i Dublin.
Men som tur är har dom löst det nu, så konserten verkar bli på fredag ändå. :)


Scenen, som kallas The Claw


Igår plockade vi blåbär, så funderar lite på att baka nått sen, men vet inte än vad jag ska baka. Eller så sparar vi bären o har till glass o så. :)
På kvällen var jag hos Sirma o såg på film. Vi såg "The Expess", den var bra :)



Nu är de bäst att jag börjar med allt som ska göras, så de inte blir en stressig kväll. :)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Sofie
2009-07-29 @ 11:51:54 URL: http://totalextas.blogg.se/

Undrar varför den kallas "the claw" ;-)



Ha så trevligt nu medan en annan kämpar och stånkar i fabriken :P


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0