Absolut Mango

Hmm.... efter lite datastrul i några dagar, så tror jag att allt nu ska fungera bra igen.

Imorgon är de midsommarafton. :)
Än så länge har vi inget speciellt planerat. Typ alla ska ju festa, men de sparar jag tills på lördag. ;-)
Vill fira midsommar med Lars o eftersom han ska iväg till jobbet sen på kvällen, så är de ju lite svårt att festa. Iofs kan man ju va nykter på fest, men ändå. :p
Vi ska förhoppningsvis åka nånstans på en dagsutflykt, vet bara inte vart. Beror lite på vad de ska bli för väder runt omkring.


På lördag ska jag iaf ha middag o spelkväll med några kompisar. De ska bli kul! Har redan bestämt vad dom ska få för mat o gjort lista, så ska snart iväg för att handla de.
Var på systembolaget igår. Tänkte att de kommer ju va massor me folk där idag eftersom de är dagen före midsommar. Tydligen så tänkte alla andra likadant, för de var jättemkt folk där! :p
Ska iaf bjuda mina gäster på en välkomstdrink med Absolut Mango i. Har testat den o den var god, så hoppas de blir lika gott när jag gör den. ;-)


Lämna gärna ett avtryck

Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0