Bröllop!

De är 28.5 i skuggan och inomhus är det iaf lite svalare för en gångs skull. ;-)
Har en del grejer att fixa innan jag ska till jobbet, så passar på att skriva lite här innan jag börjar med allt.

I lördags var jag på min kusin Marias bröllop. Allt var så somrigt o fint o brudparet var så fina. :)
Hon gifte sig i Tåsjö kyrka o efteråt var de fest på Parken i Norråker.
Dom hade gjort så fint där!

Tror vi var ca 70 gäster som njöt av buffén, talen/underhållningen, efterrätten och den annorlunda bröllopstårtan (Spettekaka). :)
Vi fick välkomstdrink vid 18.30 o vi stannade kvar på festen tills kl nästan var 2.

Morgonen efter var vi till Parken igen, då bjöd brudparet på frukost. :) Vi var där kanske 2 timmar innan de var dags att packa ihop o börja åka söderut igen.

En riktigt lyckad helg o de var kul att träffa släktingarna! :)

Vid kyrkan:

     
     

1. Min kusin och hans tjej + mina två bröder  2. Lars, pappa, min faster o farbror, mamma  3. Kusin Anna o Marcus  4. Bilen som brudparet åkte i  5. Inne i kyrkan  6. Mattias och Maria  7. Ett av barnen som delade ut ris  8. Brudparet igen  9. Brudbuketten  10. Min fastar o farbror  11. Brorsan med familj

Festen efteråt:


               

1. Välkomstdrink o mingel  2. En av dom fina kransarna utanför  3-4. Dukningen  5. Brudparet hälsar oss välkomna  6. Presenter  7. Mamma vid sitt bord  8. Brorsan vid sitt bord  9. Bröllopsvalsen  10. Pappa med mina farbröder (Per, pappa, Peter som är brudens far)  11. Lars skriver i gästboken  12. Mamma och mina fastrar (mamma i mitten)  13. Familjen Ström  14. Spettekaka  15. Mamma o pappa  16. Maria och hennes mamma (min faster) 


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anonym
2009-06-30 @ 17:05:13 URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

hehe jodå det har jag:) du med? kram

Postat av: anna
2009-06-30 @ 21:43:47 URL: http://anst86.blogg.se/

vilka fina bilder! :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0