Flygolycka

Jag har varit segare än sirap idag. Det enda nyttiga jag orkat göra är att packa ur resväskan och besöka våra mammor. :)
Var ju lite svårt att träffa dom igår när de var mors dag, vi var ju inte ens i Sverige då. :p
Förhoppningsvis så är jag mkt piggare imorgon så jag kan ta en lång runda när jag vaknar. Tycker att förkylningen borde släppa snart, fick den ju tor/fre, så imorgon är den nog helt borta. :)

Men man ska inte gnälla över en förkylning. Tidigare idag hörde jag om ett flygplan som försvunnit. Usch va hemskt med flygolyckor!
Känns ju lite extra när de var bara några timmar efter att vi klivit av vårt plan. Planet var en Airbus 330 från Air france, vi flög med en Airbus 320 från samma flygbolag. Det försvunna flygplanet var på väg till Charles de Gaulle, samma flygplats som vi lämnat bara några timmar tidigare...

Nu ska jag sova, har svårt att hålla mig vaken. Har lagt in alla Paris-bilder i datorn nu, det är MÅNGA!! Imorgon eller ons hamnar nog en del här. ;-)

Utsikt från planet


Vårt plan

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Angelica
2009-06-02 @ 02:44:06 URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

skitläskigt med flyget :/

Postat av: Lillan
2009-06-02 @ 05:46:46 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

God morgon och välkommen hem!

Postat av: My
2009-06-02 @ 11:54:25 URL: http://myilivet.blogg.se/

Ja läskigt med olyckan! Kan tänka mig du tänker extra på det som precis satt i ett plan...

Kram


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0