Marabou sommar

Nu har jag äntligen handlat allt inför lördag. Är bara jordgubbarna som fattas, men dom ska jag köpa imorgon eller på lör så jag vet att dom håller sig fina. :)
Var på Citygross o trodde de skulle gå fort. Men hela världen (nästan) var ju där samtidigt. Men skönt att ha köpt allt iaf så jag slipper stressa med de sen.

Ska bjuda på tilltugg till välkomstdrinken, förrätt, varmrätt inkl vin/cider, efterrätt, chips o godis o sånt. Så hoppas ingen av gästerna planerar att vara nyttig. ;-)

Nu måste jag börja fixa lite inför jobbet. Men jobbar bara kvällen idag. Skulle ju haft natten också, men vi slipper ju den eftersom de är midsommarafton imorgon. Och imorgon skulle jag jobba kväll (börja kl 16), men slipper de också. :)

Pratade med en av studentkonsulterna om de. Dom tyckte inte de var lika bra att slippa passen. Eftersom dom har timlön så förlorar dom ju chansen till att tjäna pengar. Men för oss me månadslön är ju helgdagar bra. :p

Imorgon ska vi på utflykt/picknik. Tänkte va lite onyttig då också. Köpte en Marabou sommar idag. Tycker de är så många som pratat bra om den, så måste ju testa. :)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anonym
2009-06-18 @ 18:00:35 URL: http://karinolofsson.blogg.se/

Hoppas detsamma! Här regnar det massor:(

Postat av: Veronica
2009-06-18 @ 18:32:38 URL: http://draken77.blogg.se/

Va chokladen så god som alla säger? Vi ville ha dopet i sköns kyrka men som sagt den va stängd i augusti så vi tog GA istället, ja den kyrkan är jätte fin men sist jag var in där gick jag på dagis och vi hade "utflykt" dit med avd på dagis. Jag är döpt i den kyrkan så de känns bra att Neo ska döpas där.

Hoppas att ni oxå får de kanon trevligt på midsommar =)

Postat av: anna
2009-06-18 @ 18:39:00 URL: http://anst86.blogg.se/

Hur smakade chokladen? Å hur smakade Absolut Mango?? Nyfiken!!!! :D Hoppas ni får en trevlig midsommar också, hälsa karln din :)

Postat av: Madelene Nattfrost
2009-06-19 @ 12:30:42 URL: http://www.nattfrost.se

Ser fram emot en recension på den där chokladen. ;)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0