Onyttigheter

Igår hade vi myskväll. Kändes som de var evigheter sen sist. Efter Paris-resan har vi inte haft en enda kväll tillsammans som ingen av oss har jobbat eller att den ena eller båda har haft andra planer.
Men igår tog vi de bara lugnt. :)
Köpte lösgodis för första gången på 100 år. :p Och kollade på 2-3 filmer. Såg bl a Day of the dead. Den var ganska bra för att vara en zombie-film. Inte så svårt att lista ut att de var Lars som valde den va? Han älskar ju såna filmer. ;-)



Idag är det promenad, träffa mamma en sväng, jobb och antagligen träning som står på schemat.
Funderar även på att sticka en sväng till stan för att köpa lite nytt smink o även köpa en grej som jag ska ge bort till nån ;-)

Kollade mitt saldo igår o såg att skattepengarna hade kommit. Jag hade helt förträngt att dom skulle komma. Hade dessutom fått för mig att jag skulle få 2-300 kr, men jag fick 1000. Bättre än att behöva betala som jag gjorde för nått år sen. :p

Så nu kanske jag kan unna mig nånting på stan, har ju levt lite fattigt sen jag kom hem från Paris. :)
Bara jag inte slösar bort alla pengar, måste ju ha pengar till mitt sjukhusbesök nästa vecka. Har ju fått kallelse till ortopden då. Känns lite onödigt, men de är vårdcentralen som skickar dit mig.
Men tror att läkaren kommer säga att de inte är nån idé att göra nått åt min hand. Så om jag går dit är de egentligen bara slöseri med tid o pengar. Borde avboka o ge tiden till nån som har jätteont istället. Får se hur jag gör. ;-)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Veronica
2009-06-15 @ 14:18:18 URL: http://draken77.blogg.se/

Va härligt att ni äntligen fick en mys kväll tillsammans, och unna er lite gotta oxå =)

Den här veckan jobbar Hasse tis & tor, nästa vecka jobbar han mån, ons och fre. Dom andra dagarna är han ledig vad vi vet nu iaf, finns de nån av dom lediga dagarna som passar er?

Ha en bra dag.

Kram

Postat av: Sofie
2009-06-15 @ 17:05:59 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

helgen har varit helt okej :) din då?

har inga planer för midsommar men de blir väl att äta nå gott :P

du då?

Postat av: My
2009-06-15 @ 17:26:12 URL: http://myilivet.blogg.se/

Vilka hemska filmer ni ser!! Och kul överraskning med så mycket extra pengar...inte fel!

Postat av: stina
2009-06-15 @ 19:19:48 URL: http://kittygitty.blogg.se/

day of the dead finns de en variant av sen 80 talet.. den är totalt värdelös:P så du vet

Postat av: anna
2009-06-16 @ 20:28:01 URL: http://anst86.blogg.se/

men MUMS vad gott det såg ut med gotta!! vill haaa..


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0