Billigt smink!

Får se om jag hinner med ett inlägg idag, har inte många min på mig nu ser jag ;-)
Har inte haft tid förut. Från när jag vaknade till nu har det varit fullt upp. :)

Var och fyndade billigt smink imorse. De var 50% rea som startade kl 10. Tur att jag såg annonsen, de är ju aldrig fel med billigt smink. :)
Jag var där med Veronica o vi shoppade en hel del båda två. :)

Kunde inte motstå frestelsen att köpa en parfym oxå, fastän jag redan har flera som jag varierar mellan. Men inte ofta man ka fynda parfym för halva priset, så var ju "tvungen". ;-p

Köpte iaf duschtvål, bodybutter, parfym, eyeliner, nagellack o flera läppglans. Kul att kunna köpa lite "lyxigare" saker, utan att behöva tänka så mkt på att de skulle bli dyrt. ;-)

 


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2009-03-24 @ 09:02:38 URL: http://anst86.blogg.se/

kul att shoppa när det är billigt! då funderar man på varför dom inte alltid kan ha billiga saker, så skulle man kunna shoppa oftare? :D vad hittade du för parfym?

Postat av: SisterHazel

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=199772 kan du få gratis presentkort på Kicks Åhléns och HM. Låt dem betala ditt smink!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0