Friskt företag

Nu är nog vår chef nöjd. Jag såg nyss i ST att vi blivit Sveriges friskaste företag. Kan inte vi som jobbar där få nån belöning då? ;-)

Igår hade jag en riktig slappardag före jobbet. Tänkte skriva här o lägga in kort från lördagen, men orkade aldrig starta datorn. :p

Sen jobbade jag kväll/natt o tiden gick ovanligt fort. Speciellt natten, blev en del skratt. Kul att man jobbar me roligt folk. :)
Vi fick dessutom gå hem strax före 5.30, inte helt fel att sluta ca en halvtimme tidigare.

Lars hade försökt prata me mig när han kom hem från jobbet, men jag hade varit så trött så jag hade nog mest svamlat. Kommer inte ens ihåg att han kom hem! Jag la mig ca 30 min innan han slutade o somnade nog inom några sekunder. :p

När jag gick hem så traskade jag på mot rött, inget konstigt me det. Men lite klantigt att de var mitt framför en polisbil! Så gick nog o halvsov redan då. :)

Hade jättekul i lördags, tack Elin o Sofie för trevligt sällskap! :)
Skriver mer om lördagen imorgon.
Nu måste jag skynda mig. Jag ska köpa sallad så jag hinner hem o fixa den innan de är dags att gå till jobbet. Har kväll/natt idag också.






Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Lillan
2009-03-30 @ 18:57:38 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Jag har ingen aning! Är usel på sådant! Tyvärr.Men fråga A:))


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0