Frukostbuffé

Här sitter jag nu, de var bra idé av Lars att ta med datorn. :)
Väntar på att han ska göra sig klar, jag har redan packat de lilla jag packat upp sen igår. :)



Nu ska vi strax fortsätta resan ännu längre norrut. Målet är Haparanda o sen ca 2 mil in förbi finska gränsen. Vi ska hälsa på Lars mormor i Kemi. :)

Jag hade stora problem att släpa mig ur sängen förut, sov verkligen jätteskönt o hade inte alls nån lust att kliva upp. ;-)
Men blev piggare efter frukosten. Det är väl bland de bästa när man bor på hotell?  Frukostbuffén. :p

Scandic har ju riktigt bra frukost. Älskar dom grillade tomaterna som de är nån krydda på. Mums! :) Åt även äggröra såklart, de är ju ett måste på frukostbufféer. :)

Försökte fota i lobbyn igår för att visa hur fint de var, men blev inte så bra. Hade ju inte tid att ändra massa inställningar o sånt på kameran, vill spara så mkt batteri som möjligt inför helgen. :)

   

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2009-03-06 @ 12:07:23 URL: http://anst86.blogg.se/

tentan, tror jag gick bra, kändes så iaf :) vad fint hotellet verkade vara, jag vill också bo på hotell! :) hoppas ni får det trevligt i kemi! hälsa larsa! Kram

Postat av: Lina
2009-03-06 @ 12:37:23

Håller med, frukostbuffé är helt fantastiskt!


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0