Ge mig energi!

Jag är så seg idag, så vet knappt vad jag heter.
Blev ca 4 h sömn efter kväll/natt-passet. Hade ju tid att sova mer, men kunde inte sova. Då var de lika bra att kliva upp.

Var iaf på ett bra ställe på jobbet inatt, så de gör mindre ont i nacken idag, även fast de fortfarande känns vid vissa rörelser. :-/
Vet inte vart jag skulle va egentligen, men bad om att få va på det lugnaste stället, så jag inte skulle behöva lyfta så mkt. Känns töntigt att göra så, men kände att jag borde...

Vi ska på bio ikväll. Tänkte gå vid 18-tiden först, men de blir nog vid 21 istället. :)

Hockeyn igår blev de bara skit av...
Men får gratulera Lars favoritlag istället. Dom kämpade o vann över Linköping. :) Så nu blir de semifinal för dom, bra jobbat!



En sån här köpte jag i Finland, den var inte speciellt god, men skulle behöva nått liknande uppiggande nu. Men iskaffe o energidricka i samma burk är inget jag rekommenderar. :p

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Nelly
2009-03-17 @ 19:54:39 URL: http://neeely.blogg.se/

När jag pajjade ryggen fick jag också be om att få va på lugnaste stället..

Postat av: anna
2009-03-18 @ 13:49:38 URL: http://anst86.blogg.se/

jag gillar varken hemmagjord eller köpt lingonsylt, dom är ungefär lika äckliga båda två :p du borde nästan kolla upp nacken, även om det inte berodde på olyckan så kan det ju vara bra att kolla och se vad det är??


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0