Hemma igen!

Vi kom hem imorse vid 4-5 tiden. Vi gjorde många stopp på slutet pga trötthet, men resan gick bra iaf. Jag gjorde allt jag kunde för att försöka hålla mig vaken o spana efter t ex nattvakna djur (och dåliga bilförare...)
Hade inget lust att vara med i nån mer olycka...

Vi har iaf haft en riktigt bra helg uppe i norr! De var kul att träffa kusin vitamin o Marcus, även om de bara var ett kort besök. O de var även riktigt trevligt att träffa Lars mormor igen. :)

Lyckades ta några bilder från helgen, trots dåligt kamerabatteri, men visar nog dom imorgon när jag har tid att skriva lite mer.
Om ca en timme ska jag till jobbet för att jobba kväll/natt o har en del att fixa innan.

Men kan visa lite bilder från igår iaf. :) Först var vi ut o åt på kinarestaturang.
Sen skulle Lars o Marcus på hockey o jag o Anna hade myskväll. Vi spelade spel, åt fruktsallad, såg på tv o satt o pratade massa.
Riktigt trevligt! :)

    

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: anna
2009-03-11 @ 15:12:33 URL: http://anst86.blogg.se/

det var trevligt att träffas, tur att resan hem gick bra :) meeeen.. du kunde inte ha hittat några sämre kort på mig? :p


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0