Vaccinering

Vi fick brev från veterinären idag, om att de är dags att vaccinera Gizmo o Nova igen.
De är jättebra att dom skickar ut påminnelse. Bara en nackdel.
"Vår" veterinär är en ganska liten mottagning, så därför ska dom ha påskstängt. Från den 9-20 april!!
Hur lång påsk har dom egentligen??
De står att vi ska vaccinera i april, men där försvann ju typ halva månaden. :p

Gillar inte riktigt den veterinärmottagningen av olika anledningar.
Vi hade inte valt den om vi fått välja själva. Men vi ska inte klaga. Sundsvalls djurhem samarbetar ju med dom, så de var därför de blev där.
De ingick i priset när vi köpte katterna, att djurhemmet betalar kastrering, id-märkning o vaccinering hos den veterinären. De var mkt bra! De kostar ju en hel del annars.

Men vi borde ju få byta veterinär om vi vill, så ska kolla om vi kan vaccinera hos Sundsvalls djurklinik istället. :)

Om ca en timme måste jag gå till jobbet. Känner mig alldeles för trött o seg, men förhoppningsvis blir jag pigg när jag kommer ut. =)


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: angelica
2009-03-27 @ 17:03:06 URL: http://hundkexknippet.blogg.se/

haha det är MacDonalds hundar

Postat av: Veronica
2009-03-28 @ 12:08:50 URL: http://draken77.blogg.se/

Hahahhahaha....ja du vad tänkte vi på, inte en aning. Men vi hade inte sett den och haft den länge hemma så där av så blev det den usch ja som sagt bättre filmer har man ju sett =)

Vad händer hos er idag då? Jobb, jobb och åter jobb???

Ni brukar väl jobba när vi har grabbarna har jag för mig.

Ha en bra dag. Kram


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0