Vin ikväll

Idag har vi varit i stugan o firat Lars mamma. De var mkt trevligt o maten var god.
Tog massor med kort på Julia, Robin och Oliver, kanske lägger ut några imorgon. Hinner inte gå igenom dom nu.

Julia är så söt, hon har blivit så duktig. Men är ju ett tag sen jag såg henne sist. Om jag inte minns helt fel så fyller hon 2 år i maj? Hoppas jag inte gjorde bort mig nu. :p
För er som inte vet, så är dom barn till Lars brorsa. Robin är yngst, han blir snart 3 månader.

Nu har jag mellanlandat här vid datorn. Var på ica på hemvägen o passade på att ringa Sofie. Men eftersom hon inte är klar än, så tänkte jag sitta här o skräpa några min.

Dricker en aquatini, mkt god! :)
Men sen blir de vin. Träffade Sofie på systemet förut idag o hon tipsade om ett vin, så hoppas det är gott.
Vet inte om de blir nån utgång, men vi + Elin ska iaf träffas, så får se vad som händer.

Ska bättra på sminket lite nu, sen traska iväg till Sofie. Tur att hon bor nära, bara 3 hus från mig. :)



Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Lillan
2009-03-29 @ 06:30:05 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

God morgon!

Postat av: anna
2009-03-30 @ 18:58:26 URL: http://anst86.blogg.se/

vad trevligt med vinkväll! :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0