Berätta inte för någon...

Har nyss sett på film. Såg "Berätta inte för någon". Den var inte speciellt bra, så ni som inte sett den behöver inte se den heller. :p



De har varit tråkigt väder idag, men de behövs ju lite regn också för att de ska bli riktigt grönt o fint ute. :)
Nu regnar de inte längre, så jag ska gå o posta filmerna.
Funderar lite på vilken väg jag ska gå. De bästa vore ju att gå o posta dom direkt o sen ta en lång omväg hem, istället för tvärtom. Då finns ju risken att jag inte hinner fram före 20.00 när lådan töms. :p

Inatt ska jag jobba åt Johan F. Han ska ta en söndagnatt åt mig, så jag är nöjd med det bytet. :)
Även Elin ska jobba inatt, ska bli kul att jobba med henne för en gångs skull. :)

Nej, dags att slita sig härifrån nu. Annars är de risk att jag stannar hemma o latar mig hela kvällen. ;-)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Anonym
2009-05-04 @ 19:02:17 URL: http://decevven.blogg.se/

sv: ja, det är de! :D snygga är dom också

vad gör du då?

Postat av: Veronica
2009-05-04 @ 20:44:33 URL: http://draken77.blogg.se/

Hej hej.

Hasse e ledig på onsdag, lördag och söndag. Passar nån av dom dagarna att träffas på?

Jag tycker du är jätte duktig som går så mycket, du gör det jätte bra!

Kramis

Postat av: Lillan
2009-05-05 @ 05:22:24 URL: http://lillanslilla.blogg.se/

God morgon! Undra vad vädret utvecklar sej till idag då?Ser lite disigt ut än så länge men ser ut som om kansek det kan spricka upp:))

Postat av: lars
2010-05-05 @ 16:15:00

berätta inte för någon är en av de bästa filmerna jag sett, så stämmer det verkligen att du inte gillade den. Om så, vad gillar du för film?


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0