Första maj

Som väntat så blev de inget guld igår. Dom ledde stora delar av matchen. Men det är ju resultatet när matchen är slut som räknas. :p
Fått höra av flera att jag syntes i tv. Usch! Jag som hatar att bli fotad, hatar ännu mer att bli filmad!
En av Viasat-gubbarna satt ju precis framför oss, så var ju inte direkt lätt att undvika filmkameran. ;-)

De var nån som undrade varför stora delar av publiken hade vitt på sig. De var för att alla som var på matchen fick varsin Dragons-tröja. I mitt gäng så tror jag bara de var Sara o Lars som hade sina på sig. :p
Förresten, de var Gert Fylking som levererade match-bollen. Om ni undrar vem gubben i orange jacka är. :p

Efter matchen samlades vi hos Micaela. Vi hade riktigt roligt! Synd bara att Lars inte kunde vara med, han skulle jobba. Men han hann ju va med på basketen iaf. :)

Precis som i lördags så bar jag hem mina cider igen. Tredje festen nu som jag släpar dit dom o sen tar hem dom igen.
Var inte sugen, så nöjde mig med vinet som hon bjöd på.
Smakade även lite av den supergoda hallonpajen som Sara hade gjort. Mmmm.... :)

Dagens plan är att gå till Sidsjön för att kanske gå runt sjön med mamma o Joppe. Lina F ville följa med som sällskap, men hon verkar inte ha tagit sig ur sängen än. ;-)
Ska ge henne några min till, sen går jag. :)

           

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Olessia
2009-05-01 @ 13:31:40 URL: http://nenno.blogg.se/

okej :) var med ett par kompisar

Postat av: Sofie
2009-05-01 @ 14:29:48 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

jag var bara hemma och åt :P

Postat av: Björken
2009-05-01 @ 14:38:24

Du måste ju ha på dig tröjan! Såg dig från andra sidan förresten :)

Postat av: anna
2009-05-02 @ 12:59:20 URL: http://anst86.blogg.se/

vad trevligt ni verkar ha haft det :) och pajen mycket god ut! :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0