Tjäna pengar

Sitter här o försöker fördriva tiden innan jag ska gå till jobbet.
Mått lite konstigt o så idag, så tror jag ska va lat på rasten ikväll o kanske sitta o läsa istället för att gå på löpbandet en timme. Får se hur jag gör...

Har iaf varit ute ett litet tag idag. Fick lust att mäta upp en av vägarna som jag går hem från jobbet ibland. Så jag gick den vägen till jobbet förut, så nu vet jag iaf att den är 5 km. Kändes lite lättare att gå den idag, än de gör på morgonen när man ska hem efter att ha jobbat ett kväll/natt-pass. ;-)
Sen gick jag vanliga vägen hem, den är bara 2 km. Så dagens promenad blev för kort. Hade ju planerat att gå en mil, så är 3 km ifrån... Men ska gå en omväg till jobbet sen, så de jämnar kanske ut sig.

Vårat traderande går rätt så bra, är riktigt nöjd med iaf vissa saker som verkar ge rätt så mkt mer pengar än vi hade räknat med. Ett välkommet tillskott till reskassan. :)


Nova med en del av de vi säljer


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: My
2009-05-13 @ 20:24:54 URL: http://myilivet.blogg.se/

Kanonbra att ta motionen till och från jobbet!

Och Tradera är jag oxå frälst på, både säljer och köper ibland...

Postat av: HERMELIN
2009-05-13 @ 21:45:35 URL: http://hhermelin.blogg.se/

fin blogg :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0