Stolta föräldrar! :)

Den här veckan känns det som att jag nästan inte varit hemma nånting.
Har jobbat massor, var ledig ons, men då hade jag massa andra ärenden o måsten att göra.

Igår var vi på travet, på Hattparaden. Hann inte vara hemma många min innan de var dags att sticka till jobbet. Men under den korta tid jag var hemma hann jag iaf få veta att jag blivit faster till Neo. :)
Fick sms från brorsan vid 13-tiden att dom skulle åka in till BB o vid 17-tiden var hann född. :)

Jobbade kväll/natt, hade tyvärr bara 30 min rast innan natt-passet, så blev ingen träning på rasten. Jag som precis börjat vänja mig vid att följa med Sofie till gymet den tiden. :p
Natten kändes lååååång. Sista timmarna gick jag omkring som i nån sorts dvala.

Trodde aldrig natten skulle ta slut! När den väl gjorde de så fick jag nån oväntad energi så jag gick den långa omvägen hem från jobbet. ;-)
Behövde de eftersom jag inte hann gå så långt som jag ville på eftermiddagen. När man börjar jobba 16 efter ett kväll/natt-pass så hinner man inte med mkt. :-/
Hade dessutom tvättstuga, så blev inte ens 4 timmars sömn.

Men nu har jag semester i 1,5 vecka! Så nu ska jag vila upp mig. ;-) O de ska jag göra i PARIS!!! :)

Dags att sova nu, kl är snart halv ett. *gäspar* Ska hinna med massa saker imorgon, så måste upp rätt så tidigt.

Hmm.... de skrev jag för en timme sen. Sen ringde Pernilla, vi pratade i drygt 40 min o sen efter några min ringde Lars så då fastnade jag ytterligare 15-20 min i tfn. Men nu SKA jag sova! :p

En grej till bara... ;-)

Direkt efter jobbet idag så följde jag med föräldrarna till brorsan o Veronica. Så nu har jag fått hålla Neo i famnen. Han sov nästan hela tiden när vi var där. ;-)

En stolt mamma =)

En stolt pappa ;-)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Junitjej
2009-05-23 @ 07:43:52 URL: http://junitjejen.se

Ha en underbar resa till Paris!! Vad kul att du har blivit faster! Grattis!

Postat av: Mira
2009-05-23 @ 12:13:07 URL: http://perhede.blogg.se/

Postat av: Mira
2009-05-23 @ 12:14:52 URL: http://perhede.blogg.se/

jag vet inte hur det blir.. fick aldrig tag i Jonas, men jag lämnade ett meddelande så hoppas han hör av sej på mån.

Postat av: fresh&clean
2009-05-23 @ 12:17:52 URL: http://freshandclean.blogg.se/

Hej!



Jag har precis startat en blogg med ett nytt koncept. Jag publicerar bara andras inlägg! poängen är att man ska kunna hitta nya roliga bloggar utan att leta ihjäl sig. De listor med bloggar som finns idag är bara topplistor, jag vill få fram alla andra bloggar! Men för att få igång bloggen så att konceptet fungerar måste jag sprida mitt budskap (det är det jag gör nu). Under fresh&cleans rubrik på bloggen så finns det en kort förklaring till hur man gör för att publisera ett inlägg av sin egen blogg. Titta gärna in! Ju fler desto roligare... kram!

Postat av: anna
2009-05-23 @ 13:39:29 URL: http://anst86.blogg.se/

Skönt med semester i Paris, denna semestertrip ni gör, vill jag ha vykort ;) Jag hoppas du har min adress, annars sms'ar jag den åt dig ;D Hur söt är han inte då, lilla Neo? Han ser typ redan ut som en liten hasse- kopia ;)

Postat av: stina
2009-05-23 @ 17:26:15

ja alltid skoj å få som man själv vill ha det..



hoppas du får en bra helg

Postat av: Sofie
2009-05-23 @ 17:49:00 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

söta ungar :)

Postat av: Jenny
2009-05-24 @ 11:45:21 URL: http://jen81.blogg.se/

Hej!



Tack så mkt, och tack för att du kikade in i min blogg :) Kul att få bli faster förstår jag, är själv moster till två små söt-troll :)



Mmm visst är det trist när folk tjatar sönder en ang barnfrågan, personligen tycker jag att dom inte ha nåt med det att göra. Vissa saker frågar man inte om å om igen....

Nåja! :)

Hoppas allt är bra med dig och kissemissarna! :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0