Nöjd! :)

Hade en toppenkväll igår! :)
Först var jag på middag o fest hos Mia. Vi hade så kul o de blev verkligen massor me skratt! =)

         

Vid 22-tiden lämnade jag Haga för att ta bussen till Skönsmon. Hade tänkt gå dit, men de skulle ta sån tid så jag skulle inte hinna. Mitt mål var kvällens andra fest, Sandra hade inflyttningsfest/jobbfest.
Mkt folk o roligt även där! :)

Blev övertalad att hänga med ut på Aveny sen. Hade jättekul där! Hade ju tänkt gå hem när dom gick ut, men ångrar inte att jag följde med ut. :)
Köpte inget på krogen o fick skjuts dit av Pelle, så de enda jag behövde betala var inträdet. Bra, ville inte "slösa" massa pengar me tanke på att vi åker till Paris imorgon. :)

          

Nu är de dags att städa, fixa, börja packa osv. Sen ska vi iväg o fira pappa som fyller år imorgon. :)
Sent ikväll tar vi Spettan o styr mot Arlanda. Flyget mot Paris lyfter kl 06.40 imorgon! :)

Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Lina
2009-05-24 @ 15:12:50

Haha, ser att du utelämnat vissa kort.

Postat av: My
2009-05-24 @ 15:31:14 URL: http://myilivet.blogg.se/

Oj vad du har festat, kul!! Pigg idag? :)

Postat av: Eva
2009-05-24 @ 21:42:30 URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Lina: Haha! Ja, jag försökte välja ut kort som skulle kunna godkännas av dom som är med på korten. :)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0