Dags igen!

Idag ska jag börja jobba igen! :) De är första gången sen den 24/9. Ska bli skönt att komma tillbaka till verkligheten efter ca 3,5 vecka hemma.

Handen är mkt bättre än den var förra veckan. Den är inte helt bra än, men de går ju åt rätt håll iaf. Hoppas jag får vara på rätt så lugna ställen den här veckan, tills jag märker hur de går. Har sagt till på jobbet om de, så hoppas dom inte glömt bort de. :p

Har bara kvällen idag, 16.30-22. Skönt! Lite mjukstart. ;-) Måste hålla mig vaken ganska länge sen efter jobbet, så jag kan vända på dygnet. Annars blir de inte lätt att jobba 17-06 imorgon. :p

Nu kan jag inte sitta här o skräpa. Om mindre än en timme måste jag börja gå till jobbet o har en del att fixa innan. Hmm... undrar om de slutat regna ute. Annars måste jag nog leta fram ett paraply. :)

Ha en bra kväll!




Lämna gärna ett avtryck
Postat av: my
2009-10-19 @ 19:03:39 URL: http://myilivet.blogg.se/

Hoppas det gick bra att jobba. Förstår det känns skönt att komma igång igen...kram

Postat av: stina
2009-10-19 @ 19:28:20 URL: http://kittygitty.blogg.se/

ja de blev utgång i lördags..men nu ska jag va lugn ett tag :) elelr en helg iaf.



hoppas de går bra på jobbet

Postat av: Eva
2009-10-19 @ 20:31:48 URL: http://detspokar.blogg.se/

Å vad skönt att handen är bättre nu.

sv: Tack, jag hade en bra helg. Tittade på tre lägenheter och en var riktigt fin, så dottern och jag har precis varit där och kikat igen. Hon är lite tveksam. Men jag tror mer det beror på att hon inte orkar engagera sig, hon mår så dåligt av vårt bostadselände som nu pågått i över ett år. Så det är precis som hon inte vågar tro att vi kan få lugn och ro någon stans. Jag kan förstå, det är tufft att vara 14 år och behöva gå igenom allt det här. Men jag hoppas att allt snart blir bättre.

Ha en trevlig kväll!

Kram,

Eva


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0