Mirakel?

Ska börja med att säga TACK till alla er som gjort allt för att få mig på bättre humör sen i fredags. Tack för sms, tfn-samtal o msn, facebook, mail, bloggkommentarer o annat. Ni anar inte hur mkt era ord betyder för mig! Massa kramar till er alla!! :)
Och tack även till er som jag träffat i helgen. Ni får mig alltid på bättre humör! ♥
Många har hört av sig idag o velat uppdatera sig om läget. Som de ser ut just nu så ska jag fortfarande jobba imorgon. Har ju inte kunnat göra så mkt i helgen när vc o annat är stängt, men jag jobbar på det o vi får se vad som händer. Lär ju uppdatera er imorgon...

Kanske sker ett mirakel i natt, så handen blir helt frisk till imorgon? Inte troligt, men man vet ju aldrig...
För de är ju så att jag VILL jobba, vill inte vara sjukskriven. Men vill heller inte att handen ska bli värre, pga att jag börjar jobba för tidigt.

Den här helgen har jag hunnit med många roliga saker. :)
Fre kväll var vi till brorsan, Veronica o Neo för att ha spelkväll. Neo somnade ganska snabbt efter att vi hade kommit dit. ;-)
Vi spelade Uno och Hjärter. Jag vann Uno första gången, blev lite förvånad eftersom jag aldrig brukar vinna när vi spelar det.

Sen gick spelen lite sämre, jag var så trött så orkade inte riktigt tänka. :p Hatar medicinen. Vet ju att den hjälper, men inte så kul att bli trött kring 21 varje kväll trots att jag sovit 8-9 h/natt den här veckan. Men har ändå kämpat för att hålla mig vaken till iaf kl 23. Inte likt mig, brukar ju va hur pigg som helst den tiden annars.


Neo före läggdags


Brorsan o Veronica


Uno-mästaren, iaf första omgången :p

Igår var jag o Lars på utflykt. Kände att jag ville åka iväg nånstans o tänka på nått annat ett tag. De blev en utflykt upp mot Bispgården, Döda Fallet (ett f.d. vattenfall), thailändska paviljongen mm. Mysigt med en dagsutflykt. :)

Sen på kvällen kom Roger o vi hade öl-och spelkväll. Spelade "Vem får sista ordet" och Uno. Kul! :) Fast jag får ju inte dricka nu när jag "knarkar" medicin, så blev alkofolfri cider för mig. Men gott de med. :)














Lämna gärna ett avtryck
Postat av: jennifer gräll
2009-10-04 @ 16:49:42 URL: http://blondinjennifer.blogg.se/

sv: det är bara bra med mig :)

ja , perfekta filmdagen!: )

Postat av: Sofie
2009-10-04 @ 17:15:21 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

tack desamma :)

Postat av: stina
2009-10-04 @ 17:16:58 URL: http://kittygitty.blogg.se/

ja pizza får man äta på söndaga..jag väntar på nybakt bröd som min smabo håller på med jag :)

Postat av: my
2009-10-04 @ 18:12:48 URL: http://myilivet.blogg.se/

Jag hoppas på ett mirakel! :) Annars tycker jag du ska ta det väldigt försiktigt med handen imorgon!! Kramkram

Postat av: Sofie
2009-10-04 @ 21:24:48 URL: http://totalextas.blogg.se/

Ja det ser ut som att du haft en riktigt rolig helg ändå! :)

Min helg har varit helt okej, fredagen tog jag det grymt lugnt och bara satt hemma, igår var jag med några kompisar och hade jättetrevligt, verkligen. Skönt med en nykter helg, faktiskt. ;)

Postat av: Lina
2009-10-17 @ 22:57:58

Vilka vackra vyer! Vart kan det vara måntro? =)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0