I sista minuten!

Egentligen skulle jag vara på jobbet nu. Men de blev ändrade planer.
Jag gjorde mig klar för att sticka till jobbet. Hade lite ärenden att fixa först, så stack hemifrån ca en timme innan jag skulle börja.
Hann knappt sätta mig i bilen så ringde min lagledare för att kolla läget. Han tyckte inte att jag skulle jobba om jag har ont i handen o han sa även att de är omöjligt att jobba med en hand på vår arbetsplats.
Även han tyckte att de var konstigt att jag inte fått läkarintyg från vc. Han sa att jag inte får tro att dom inte vill ha mig där på jobbet, men att han tyckte att jag skulle vila handen så den blir bra, istället för att börja jobba för tidigt. :)

Som tur är så har jag en riktigt bra lagledare! :) Han fixade så jag får fortsätta vara sjukskriven även den här veckan + att han fixade ett läkarbesök hos Previa. Skönt, då kanske jag kan få svar på alla mina frågor angående medicinen o annat, utan att behöva kontakta vc igen. För dom vill jag helst undvika!
Kändes lite skumt att bli sjukskriven ca 30 min innan jag skulle börja jobba, men nu har jag ju chans att bli bra! :)

Så, nu vet jag inte när jag ska jobba. Antagligen på måndag, men om handen blir bra före det så får jag ju såklart börja tidigare. Hoppas de! Men lovar att inte börja jobba tidigare om jag inte klarar av det. :)

Känns så SKÖNT att de här är löst nu! Var riktigt nervös idag före jobbet. Märkte ju hur ont jag fick i handen efter att ha duschat, diskat några glas o småplockat lite här hemma. Förstod att jag inte skulle kunna jobba. Tur att inte vc har all makt!


Lämna gärna ett avtryck
Postat av: stina
2009-10-06 @ 09:07:31 URL: http://kittygitty.blogg.se/

tack :)



min kör varje söndag

Postat av: nelly
2009-10-06 @ 12:07:16 URL: http://lillfiseen.blogg.se/

härligt!hoppas dom hittar vad som är fel nu då!

Postat av: Sofie
2009-10-06 @ 16:35:58 URL: http://sofieomnell.blogg.se/

så bra :)

Postat av: Sofie
2009-10-06 @ 17:24:38 URL: http://totalextas.blogg.se/

Ja, man kan ju inte annat än gilla människorna på Posten. De hjälper en med allt (utom jobb för min del då ;)) och ställer alltid upp! Största anledningen till att man vill jobba där är ju just för människorna. (ta åt dig!)



Krya på handen!

Postat av: sandra
2009-10-06 @ 17:46:02 URL: http://sandradeee.blogg.se/

ja om du var ute å åkte kl 15 så var det nog vi:)


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0