Katt eller hund?

Jag börjar nästan fundera på om Gizmo egentligen är en hund som klätt ut sig till katt. ;-)
Bl a så är han väldigt duktig på apport. Nova kan också hämta bollen några ggr, men hon tröttnar ganska snabbt. Gizmo kan leka apport lääänge. :)

Om jag t ex sitter vid datorn när han vill leka, så hämtar han en boll o lägger vid mina fötter. Om jag inte kastar den på en gång så tittar han på mig o jamar o vill att jag ska kasta den så han kan springa o hämta den. Sen fortsätter han så. :)

När nån kommer på besök så springer han till dörren för att se vem de är. Andra katter kommer smygande till dörren eller håller sig undan. Men han skyndar sig dit för att välkomna gästen. Känner ingen annan katt som springer före matte/husse till dörren. :)

Han brukar göra fler saker också, så han kanske var en hund i sitt förra liv. ;-)

Apropå katter o hundar, så kom jag att tänka på en kul grej som jag o en kompis gjorde i mellanstadiet. :)
Men berättar nog om den imorgon. Handen behöver vila, den känns inte så bra efter kväll/natt-passet på jobbet. Men känner iaf att de går åt rätt håll. :) Förut kändes den ju så här utan att jag använt den alls.



Man blir trött av allt busande. :)




Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Sofie
2009-10-22 @ 01:14:27 URL: http://totalextas.blogg.se/

Och min hund förstår inte alls vad hon ska göra när man leker apport. Hon springer efter bollen, biter i den och lägger sig ner. Så kul är det. ;)



Haha jadu, det är allt möjligt, från Sinatra, Bing Crosby till Tommy Körberg och Carola (av allt hon gjort så är det bara julmusiken som går an, hyffsat!)



Är du ledig ett tag nu igen eller? :)

Postat av: Angelica
2009-10-22 @ 01:19:44 URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

haha så söt


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0