Lön!

Idag kommer lönen för många. Men inte för mig o mina jobbarkompisar, vi får den på måndag. :p
Fick iaf lönebeskedet idag o de var en positiv överraskning. Trodde ju jag skulle få helt usel lön, me tanke på att jag varit sjukskriven o inte jobbade nått mellan 24/9-19/10. Och sjuklönen på 80% blir man ju inte rik av precis. :p
Men som tur var så jobbade jag ju extra en del i september, så därför är den här lönen bara ca 1000 kr sämre än vanligt. Jag trodde de skulle vara MKT värre! Skönt, nu kan jag pusta ut. :)

Blir inte så många rader från mig idag. Sitter o knappar på me vänster igen :( Känns verkligen inte bra i handen efter natten på jobbet.
De var verkligen inte lätt att hålla humöret uppe imorse innan vi skulle få gå hem. Var så arg, ledsen o besviken på mig själv... ;-( Som tur var så var de nog bara Sofie, Jesper, Nina o nån till som märkte de. Vill ju vara en glad person ju. Men inte alltid så lätt....
Idag har jag bara kvällen (18-23), så jag hoppas den blir lugn!




Lämna gärna ett avtryck
Postat av: Karin
2009-10-23 @ 16:52:31 URL: http://karinolofsson.se

ja VÄLDIGT viktigt, la ned mycket på den jag har nu så:)



trevlig fredagskväll på dig:)

Postat av: my
2009-10-23 @ 16:56:52 URL: http://myilivet.blogg.se/

Det fick feber, ont i arm, armhåla, leder...andra mer några mindre. Jag har hitills inte känt det minsta..väntar fortfarande på smällen! :)

Och lön...nästa vecka blir det väl för mig, 27. Kram och ha en go fredagkväll

Postat av: Malin-Hockeyfruga
2009-10-24 @ 20:06:46 URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

ja vinst är härligt men skador är inte så kul nä! han är gipsad men inget brutet som tur är, de vera va ledbandet el muskeln i armen som fick stryk så han återhämtar sig nog ganska snabbt :) hur går de för dig, känns de bättre? ser att du fortfarande har ont men hoppas de är på bättringsväg:)

Postat av: Zäta
2009-10-24 @ 20:37:18 URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

jaa visst är dem :D


Lämna gärna ett avtryck:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (publiceras ej)

Har du blogg/hemsida?:

Din hälsning till mig:

Trackback
RSS 2.0